الجمعة، 24 ديسمبر 2088

بالفيديو-الشيخ "أبو إسلام"يمسح بكرامة باسم يوسف الأرض ويقول:أنت أحلى من ليلى علوى ولازم تلبس نقاب ويبصق عليه على الهواء مباشرة

 


ردآ على مايفعله الأعلامى"باسم يوسف فى برنامجه الذى يذاع على أحدى القنوات 

الفضائيه"برنامج البرنامج" وتطاوله على شخص الرئيس ولم يكتفى بذلك القدر حتى 

العلماء المسلمين والمشايخ لم يسلموا منه.

فخرج الشيخ"أبو إسلام أحمد عبدالله"فى برنامجه على قناة"الأمه الفضائيه"ليمسح 

بكرامة باسم يوسف الأرض.

ويذيقه من نفس الكأس التى شرب منها العلماء والمشايخ المسلمين.

وقال له بالنص.
 


 ان العلماء لهم هيبة واحترام ويقول يا سافه يوسف ان ممكن اجيب اك فيديوهات 

واشتمك باقذر الكلام فبطل شغل البلطجة والقذارة مع الشيوخ وانا ياسافه يوسف مش 

حسيبك وقال له الشيخ ابواسلام انت شكلك قمر وفيه تحريم اننا نبص عليك واقسم بالله 

انت فى شرع ربنا لازم تلبس نقاب ومافيش فرق بينك وبين ليلى علوى او الهام 

شاهين 

ومغرى زيهم وابعد عن الشيوخ وخلينى انا معاك على الساحة وانا حخليك مسخرة كل 


يوم وحمرمط بيك الارض وحمسح بيك البلاط واقدر اقولك اوسخ الكلمات والالفاظ 

وانا 

معاك مش حكون شيخ وحتعامل بنفس اسلوبك يا تافه يوسف وبطل وقاحة وابعد عن 

الشيوخ وانا حنفذ كلام النبى فيك وقام بالبصق عليه

 

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Cheap Web Hosting